Tiedote: AutoVexin uusi yhteistyö!

Auton myynti
Tiedote: AutoVexin uusi yhteistyö!

AutoVex aloittaa yhteistyön Autotie.fi kanssa!

Autotien sivustolla tarjotaan jatkossa mahdollisuutta myydä käytetty auto eniten tarjoavalle autoliikkeelle AutoVexin kilpailutus-palvelun kautta! Autotien sivusto on yksi tunnetuimpia autoiluun keskittyvistä markkinapaikoista Suomessa.

Kuluttajien vaatiessa entistä nopeampaa ja läpinäkyvämpää palvelua, myös autoala on murroksessa ja digitalisoituu vauhdilla. Molemmat yritykset jakavat saman näkemyksen autoalan uudistamistarpeista ja uskovat vahvasti asiakaslähtöiseen lähestymistapaan uusien palveluiden kehittämisessä. Täten yhteistyön aloittaminen oli luonteva askel molemmille osapuolille.

“Yhteistyö Autotie.fi kanssa on meille todella merkittävä ja tuo AutoVex-palvelun entistä suurempien massojen tietoisuuteen, vahvistaen samalla asemaamme Suomen johtavana autoliikkeiden kilpailutuspalveluna. Yhteistyön ansiosta voimme auttaa yhä useampaa suomalaista myymään autonsa autoliikkeelle, nykyaikaisella tavalla verkossa.” kommentoi AutoVexin toimitusjohtaja Sebastian Frick.

“Halusimme tarjota käyttäjillemme vaivattoman tavan käytetyn auton myymiselle, uuden ja innovatiivisen palvelun avulla. AutoVexin digitaalinen markkinapaikka on osoittautunut erittäin suosituksi ja yhteistyön voimin pystymme palvelemaan kuluttajaa entistä paremmin niin auton osto- kuin myyntivaiheessa.” sanoo Autotie.fi palvelua hallinnoivan Netwheels Oy:n toimitusjohtaja Ville Hurnonen.

AutoVex.fi on Suomen suurin autoliikkeiden kilpailutuspalvelu. Yhdellä ilmoituksella tavoittaa yli 400 autoliikettä ympäri Suomen, jolloin autosta saa suurella todennäköisyydellä markkinoiden parhaan hinnan. AutoVex selkeyttää ja nopeuttaa käytetyn auton myyntiprosessia kuluttajalle, tarjoten samalla autoliikkeille tehokkaan, digitaalisen ostokanavan.

Harkitsetko autosi myymistä tai vaihtamista? Jätä siinä tapauksessa ilmoitus palveluumme alla olevasta painikkeesta.